Artikelen
Artikelen
Artikelen
Artikelen

Facilitaire Dienst

 

Facilitaire Dienst

De facilitaire dienst is verantwoordelijk voor het onderhoud van en eventuele aanpassingenaan de technische installaties en de gebouwen. Storingen en klachten kunnen onder meer betrekking hebben op:

  • Hang- en sluitwerk
  • Elektra en energie
  • Plafonds, muren en vloeren
  • Ramen, kozijnen en zonneschermen
  • Technische installaties
  • Kopieer- en faxapparatuur
  • Sanitair en toiletten  
  • Sleutelbeheer
  • Kluisjesbeheer
  • Catering
  • Kleine reparaties aan fiets, bijv. band plakken


Klachten en storingen kunt U melden via het meldingsformulier..

Toelichting
In eerste instantie wordt gekeken of een facilitair medewerker de storing kan verhelpen. Als dit niet het geval is, kan de Facilitaire Dienst een extern bedrijf inschakelen.

Het verhelpen van storingen behoort tot de standaard dienstverlening van de Facilitaire Dienst. Als klachten of storingen het gevolg zijn van verkeerd gebruik, worden de kosten doorberekend aan de betreffende sectie.

Om deze website optimaal te laten functioneren gebruiken wij cookies. Voor meer informatie zie ons cookiebeleid.